
Amazon a obţinut în trimestrul al doilea cel mai mare profit din istoria sa de 26 de ani, de 5,2 miliarde de dolari, datorat, în mare parte, creșterii vânzărilor online în perioada de vârf a pandemiei din SUA, relatează libertatea.ro.
Vânzările magazinului online au urcat în trimestrul al doilea cu 48%, la 45,9 miliarde de dolari. Între timp, comercianţii au plătit Amazon mai mult pentru sponsorizarea produselor lor, pentru a ajunge la clienţii loiali ai companiei. Acest lucru a avut ca rezultat o creştere de 52% şi de 41% a veniturilor generate de serviciile pentru comercianţi şi a altor venituri, precum cele din publicitate.
Acţiunile Amazon au urcat cu 5% în urma publicării rezultatelor, joi, după închiderea tranzacţiilor. ADVERTISING În timp ce magazinele tradiţionale au fost nevoite să se închidă în perioada măsurilor de distanţare socială impuse de autorităţi, Amazon a angajat, în ultimele luni, 175.000 de oameni, iar cererea pentru serviciile oferite a crescut puternic.
Compania a anunţat că veniturile sale au urcat cu 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 88,9 miliarde de dolari.
Citiți mai multe pe libertatea.ro.
Lasă un răspuns